Дослідження особливостей деформованого стану двопалубного накатного судна без пілерсів з використанням різних конструктивних схем
Ключові слова:
накатне судно, шпангоутна рама, розрахункова схема, рамна в’язь, метод скінченних елементів, напружено-деформований станАнотація
Досліджені особливості напружено-деформованого стану корпусу двопалубного накатного судна без пілерсів з використанням методу скінченних елементів і розрахункових схем поперечних шпангоутних рам у стрижневій, пластинчасто-стрижневій і пластинчастій ідеалізації. Наведені рекомендації з проектування рамних в'язей верхнього твіндека двопалубного накатного судна без пілерсівубного накатного судна без пиллерсов с использованием различных конструктивных схемПосилання
Козляков, В. В. О проектировании корпусов накатных судов [Текст] / В. В. Козляков, Г. В. Шарун // Проектирование и конструкции судов : сб. науч. трудов. — Николаев :НКИ, 1985. — C. 79–94.
Правила класифікації та побудови морських суден. Т. 2 : Корпус. Регістр судноплавства України [Текст]. — К. : РУ, 2002. — 360 с.
Rules for the Classification of Steel Ships. Bureau Veritas [Text]. — Paris : BV, 2004. — 540 с.
Ultra large and under stress [Text] / [M. Toyoda, T. Okada, T. Maeda, T. Matsumoto] // The Naval Architect. — September, 2008. — P. 213–219.
##submission.downloads##
Опубліковано
2014-06-06
Номер
Розділ
Кораблебудування