Дослідження особливостей деформованого стану двопалубного накатного судна без пілерсів з використанням різних конструктивних схем

Автор(и)

  • Hryhorii V. Sharun Національний університет кораблебудування ім. адмірала Макарова, м. Миколаїв, Україна https://orcid.org/0000-0001-6627-669X
  • Olena O. Mishurovska Національний університет кораблебудування ім. адмірала Макарова, м. Миколаїв, Україна https://orcid.org/0000-0002-9808-1149

Ключові слова:

накатне судно, шпангоутна рама, розрахункова схема, рамна в’язь, метод скінченних елементів, напружено-деформований стан

Анотація

Досліджені особливості напружено-деформованого стану корпусу двопалубного накатного судна без пілерсів з використанням методу скінченних елементів і розрахункових схем поперечних шпангоутних рам у стрижневій, пластинчасто-стрижневій і пластинчастій ідеалізації. Наведені рекомендації з проектування рамних в'язей верхнього твіндека двопалубного накатного судна без пілерсівубного накатного судна без пиллерсов с использованием различных конструктивных схем

Біографії авторів

Hryhorii V. Sharun, Національний університет кораблебудування ім. адмірала Макарова, м. Миколаїв

Шарун Григорій Васильович,
доцент 

Olena O. Mishurovska, Національний університет кораблебудування ім. адмірала Макарова, м. Миколаїв

Мішуровська Олена Олегівна,
магістр 

Посилання

Козляков, В. В. О проектировании корпусов накатных судов [Текст] / В. В. Козляков, Г. В. Шарун // Проектирование и конструкции судов : сб. науч. трудов. — Николаев :НКИ, 1985. — C. 79–94.

Правила класифікації та побудови морських суден. Т. 2 : Корпус. Регістр судноплавства України [Текст]. — К. : РУ, 2002. — 360 с.

Rules for the Classification of Steel Ships. Bureau Veritas [Text]. — Paris : BV, 2004. — 540 с.

Ultra large and under stress [Text] / [M. Toyoda, T. Okada, T. Maeda, T. Matsumoto] // The Naval Architect. — September, 2008. — P. 213–219.

##submission.downloads##

Опубліковано

2014-06-06

Номер

Розділ

Кораблебудування