Використання надлишкової енергії продуктів згоряння для охолодження наддувочного повітря ДВС

Автор(и)

  • Andrii M. Radchenko Національний університет кораблебудування ім. адмірала Макарова, м. Миколаїв, Ukraine
  • Andrii A. Andreiev Херсонська філія Національного університету кораблебудування, м. Херсон, Ukraine https://orcid.org/0000-0002-1095-0398

Ключові слова:

двигун внутрішнього згоряння, продукти згоряння, утилізація, наддувнє повітря, тепловикористовуюча система охолодження

Анотація

Виконано порівняння потужності газової турбіни, що утилізує енергію продуктів згоряння ДВЗ, і потужності, яку споживає наддувний компресор. Проаналізовано ефективність використання надлишкової теплової енергії продуктів згоряння для охолодження наддувного повітря. Запропоновано схемні рішення ежекторних тепловикористовуючих систем охолодження наддувного повітря ДВЗ.

Біографії авторів

Andrii M. Radchenko, Національний університет кораблебудування ім. адмірала Макарова, м. Миколаїв

Радченко Андрій Миколайович,
канд. техн. наук, старш. наук. співроб.



 

Andrii A. Andreiev, Херсонська філія Національного університету кораблебудування, м. Херсон

Андреєв Андрій Адольфович,
канд. техн. наук, доцент
 

Посилання

Influence of Ambient Temperature Conditions on Main Engine Operation: MAN B&W Diesel A/S, Copenhagen, Denmark, 2005.

MAN B&W. Project Guide. Two-stroke Engines. MC Programme. Vol. 1: MAN B&W Diesel A/S, Copenhagen, Denmark, 1986.

Shiraishi K., Ono Y. Hybrid Turbocharger with integrated High Speed Motor-generator // Technical Review: Mitsubishi Heavy Industries, Ltd. – 2007. –Vol. 44. –No. 1 (Mar.). – 3 p.

MAN Engine Selection Guide. MAN B&W Diesel A/S, Copenhagen, Denmark. 5. Thermo Efficiency System (TES) for reduction of fuel consumption and CO2 emission: MAN B&W Diesel A/S, Copenhagen, Denmark, 2005.

##submission.downloads##

Опубліковано

2014-05-29

Номер

Розділ

Галузеве машинобудування