Організаційно-методичні основи створення навчально-тренувальних фірм у ВУЗах України
Ключові слова:
навчально-тренувальна фірма, інформаційне середовище ВНЗ, активізація навчально-пізнавальної діяльності студентів, метод проектів, тренінгові технологіїАнотація
Обґрунтовано використання нових підходів до навчання у підготовці фахівців з економічних спеціальностей. Розглянуто моделі тренінгових технологій.Посилання
Азаренкова Г.М., Самородова Н.М. Тренінгові технології у практичній підготовці студентів з обліку і аудиту // Зб. наук. праць Харківської держ. акад. міськ. госп-ва. – Х.: ХДАМГ, 2004. - № 5. – С. 118-123.
Андреев А.А. Педагогика высшей школы. Новый курс. – М.: Московский междунар. ин-т эконометрики, информатики, финансов и права, 2002. – 264 с.
Артемьева О.А., Макеева М.Н. Система учебно-ролевых игр профессиональной направленности: Монография. – Тамбов: Изд-во Тамб. гос. техн. ун-та, 2007. – 208 с.
Бейдик О.О. Диверсифікація творчого підходу до конструювання навчального процесу // Вісник Київського ін-ту "Слов’янський університет". Економіка. – К.: Слов’янський університет, 2000. – Вип. 6. – С. 23–29.
Гурч Л. Перспективи підготовки конкурентноспроможних менеджерів у контексті формування загальноєвропейського освітнього простору // Персонал. – 2006. - № 7. – С. 76-80.
Куклин О.В. Организационно-педагогические условия профессионального обучения специалистов коммерческого профиля на материале учебно-тренировочной фирмы: Автореф. дис. ... канд. пед. наук. - К., 2001. – 20 с.
Сучасні тренінгові технології навчання ведення бізнесу: У 3 кн. Кн. 1. Технологія підготовки і проведення тренінгів. – К.: КНЕУ, 2001. – 117 с.
Сучасні тренінгові технології навчання ведення бізнесу. Кн. 2. Методичне керівництво для викладачів-тренерів. – К.: КНЕУ, 2003. – 297 с.
Сучасні тренінгові технології навчання ведення бізнесу. Кн. 3. Технологія створення і організації діяльності фірм. – К.: КНЕУ, 2003. – 297 с.
Черепанов В.С. Экспертные оценки в педагогических исследованиях. - М.: Педагогика, 1989. – 115 с.