Стратегічне управління на різних етапах життєвого циклу ринку

Автор(и)

  • Іhor V. Sirenko Національний університет кораблебудування ім. адмірала Макарова, м. Миколаїв, Ukraine https://orcid.org/0000-0002-0877-6239

Ключові слова:

життєвий цикл, кристалізація ринку, стратегічний менеджмент, стратегія, ефективність, класифікація

Анотація

Проаналізовано класичні для теорії управління методи і моделі стратегічного менеджменту та вплив на ефективність застосування таких теорій етапів життєвого циклу ринку.

Біографія автора

Іhor V. Sirenko, Національний університет кораблебудування ім. адмірала Макарова, м. Миколаїв

Сіренко Ігор Вікторович,
канд. екон. наук 

Посилання

Ансофф, И. Новая корпоративная стратегия [Текст] / И. Ансофф. – СПб. : Питер, 1999. – 824 с.

Маленков, Ю. А. О классификациях стратегий компаний [Текст] / Ю. А. Маленков // Эмитент. Существенные факты, события, действия. – 2006. – № 36. – С. 12–18.

Парсяк, В. Н. Маркетингові дослідження [Текст] : навч. пос. / В. Н. Парсяк, Г. К. Рогов. – Миколаїв : УДМТУ, 2002. – 286 с.

Словник маркетингових термінів [Електронний ресурс]. – Режим доступу: httр://www.marketingрower.com/_layouts/Dictionary.asрx?dLetter=M.

Тамбовцев, В. Л. Стратегическая теория фирмы: состояние и возможное развитие [Текст] / В. Л. Тамбовцев // Российский журнал менеджмента. – 2010. – № 1, т. 8. – С. 174–186.

Широкова, Г. В. Теория жизненных циклов организации: анализ основных моделей [Текст] / Г. В. Широкова // Менеджмент в России и за рубежом. – 2007. – № 2. – С. 15–22.

Рierce, J. A. Strategic management: Strategy Formulation and Imрlementation [Text] / J. A. Рierce, Jr. R. B. Robinson. – Irwin, Homewood, 1988. – 628 p.

##submission.downloads##

Опубліковано

2014-03-20

Номер

Розділ

Економіка та управління підприємством