Стратегічне управління на різних етапах життєвого циклу ринку
Ключові слова:
життєвий цикл, кристалізація ринку, стратегічний менеджмент, стратегія, ефективність, класифікаціяАнотація
Проаналізовано класичні для теорії управління методи і моделі стратегічного менеджменту та вплив на ефективність застосування таких теорій етапів життєвого циклу ринку.Посилання
Ансофф, И. Новая корпоративная стратегия [Текст] / И. Ансофф. – СПб. : Питер, 1999. – 824 с.
Маленков, Ю. А. О классификациях стратегий компаний [Текст] / Ю. А. Маленков // Эмитент. Существенные факты, события, действия. – 2006. – № 36. – С. 12–18.
Парсяк, В. Н. Маркетингові дослідження [Текст] : навч. пос. / В. Н. Парсяк, Г. К. Рогов. – Миколаїв : УДМТУ, 2002. – 286 с.
Словник маркетингових термінів [Електронний ресурс]. – Режим доступу: httр://www.marketingрower.com/_layouts/Dictionary.asрx?dLetter=M.
Тамбовцев, В. Л. Стратегическая теория фирмы: состояние и возможное развитие [Текст] / В. Л. Тамбовцев // Российский журнал менеджмента. – 2010. – № 1, т. 8. – С. 174–186.
Широкова, Г. В. Теория жизненных циклов организации: анализ основных моделей [Текст] / Г. В. Широкова // Менеджмент в России и за рубежом. – 2007. – № 2. – С. 15–22.
Рierce, J. A. Strategic management: Strategy Formulation and Imрlementation [Text] / J. A. Рierce, Jr. R. B. Robinson. – Irwin, Homewood, 1988. – 628 p.