Розрахунок коефіцієнта рентабельності спільного проекту з китайським університетом
Ключові слова:
міжнародна навчальна програма, методика розрахунку, коефіцієнт прибутковостіАнотація
В умовах зменшення кількості українських абітурієнтів однією з умов виживання університету стає боротьба за іноземних учасників у конкурентному середовищі на міжнародному освітньому ринку. Особлива увага у цьому процесі приділяється студентам з Кітайської Народної Республіки. Реалізація спільних навчальних проектів з китайськими партнерами є перспективною. Для попередньої оцінки успіху подібних проектів розроблено інноваційну методику розрахунку коефіцієнта рентабельності освітнього проекту разом з іноземним університетом. Ця методологія була застосована для оцінки можливості створення спільної програми з університетом міста Чженьцзян (провінція Цзянсу, КНР).Посилання
Zakon «Pro vyshchu osvitu vid 01.07.2014 № 1556-VII» [The Law of Ukraine “On Higher Education” no. 1556-VII dated July 1, 2014]. Available at: http://zakon3.rada.gov.ua/laws/show/1556-18.
Dlouhá J., Glavič P., Barton A. Higher education in Central European countries – Critical factors for sustainability transition. Journal of Cleaner Production, 2014, vol. 151, pp. 670-684.
Volotovskaya O. Samyye populyarnyye napravleniya vyyezda: Polsha, Germaniya i Velikobritaniya [The most popular destinations of emigration: Poland, Germany, Great Britain]. Available at: https://www.business.ua/opinions/obuchenie_za_rubezhom_dostupno_bolshinstvu_ukraintsev-268604/.
Doklad o razvitii obucheniya kitayskikh studentov za granitsey [Annual Report on the Development of Chinese Students Studying Abroad]. Nauchno-issledovatelskiy tsentr Kitaya i globalizatsii sovmestno s Akademiyey obshchestvennykh nauk KNR [Center of China and Globalization in conjunction with the Academy of Social Sciences of the PRC]. Beijing, 2013.
Filho W. L. Shiel C., Paço A. Implementing and operationalizing integrative approaches to sustainability in higher education: the role of project-oriented learning. Journal of Cleaner Production, 2013, vol. 133, pp. 126-135.
López A. R. European Higher Education Area-Driven Educational Innovation. Procedia – Social and Behavioral Sciences, 2017, vol. 237, pp. 1505-1512.
Dimian A. C., Bildea C. S., Kiss A. A. Integrated Design and Simulation of Chemical Processes (Chapter 19 – Economic Evaluation of Projects). Amsterdam, Elsevier Science Publ., 2014, pp. 717-755.