Розрахунок коефіцієнта рентабельності спільного проекту з китайським університетом

Автор(и)

  • Oleksandr O. Mochalov Національний університет кораблебудування імені адмірала Макарова, м. Миколаїв, Ukraine http://orcid.org/0000-0002-6108-2164
  • Oleksandr S. Ryzhkov Національний університет кораблебудування імені адмірала Макарова, м. Миколаїв, Ukraine http://orcid.org/0000-0003-0535-7722
  • Rostyslav S. Ryzhkov Національний університет кораблебудування імені адмірала Макарова, м. Миколаїв, Ukraine http://orcid.org/0000-0002-0296-3738

Ключові слова:

міжнародна навчальна програма, методика розрахунку, коефіцієнт прибутковості

Анотація

В умовах зменшення кількості українських абітурієнтів однією з умов виживання університету стає боротьба за іноземних учасників у конкурентному середовищі на міжнародному освітньому ринку. Особлива увага у цьому процесі приділяється студентам з Кітайської Народної Республіки. Реалізація спільних навчальних проектів з китайськими партнерами є перспективною. Для попередньої оцінки успіху подібних проектів розроблено інноваційну методику розрахунку коефіцієнта рентабельності освітнього проекту разом з іноземним університетом. Ця методологія була застосована для оцінки можливості створення спільної програми з університетом міста Чженьцзян (провінція Цзянсу, КНР).

Біографії авторів

Oleksandr O. Mochalov, Національний університет кораблебудування імені адмірала Макарова, м. Миколаїв

д-р. техн. наук, проф.

Oleksandr S. Ryzhkov, Національний університет кораблебудування імені адмірала Макарова, м. Миколаїв

канд. техн. наук, доц.

Rostyslav S. Ryzhkov, Національний університет кораблебудування імені адмірала Макарова, м. Миколаїв

канд. техн. наук, доц.

Посилання

Zakon «Pro vyshchu osvitu vid 01.07.2014 № 1556-VII» [The Law of Ukraine “On Higher Education” no. 1556-VII dated July 1, 2014]. Available at: http://zakon3.rada.gov.ua/laws/show/1556-18.

Dlouhá J., Glavič P., Barton A. Higher education in Central European countries – Critical factors for sustainability transition. Journal of Cleaner Production, 2014, vol. 151, pp. 670-684.

Volotovskaya O. Samyye populyarnyye napravleniya vyyezda: Polsha, Germaniya i Velikobritaniya [The most popular destinations of emigration: Poland, Germany, Great Britain]. Available at: https://www.business.ua/opinions/obuchenie_za_rubezhom_dostupno_bolshinstvu_ukraintsev-268604/.

Doklad o razvitii obucheniya kitayskikh studentov za granitsey [Annual Report on the Development of Chinese Students Studying Abroad]. Nauchno-issledovatelskiy tsentr Kitaya i globalizatsii sovmestno s Akademiyey obshchestvennykh nauk KNR [Center of China and Globalization in conjunction with the Academy of Social Sciences of the PRC]. Beijing, 2013.

Filho W. L. Shiel C., Paço A. Implementing and operationalizing integrative approaches to sustainability in higher education: the role of project-oriented learning. Journal of Cleaner Production, 2013, vol. 133, pp. 126-135.

López A. R. European Higher Education Area-Driven Educational Innovation. Procedia – Social and Behavioral Sciences, 2017, vol. 237, pp. 1505-1512.

Dimian A. C., Bildea C. S., Kiss A. A. Integrated Design and Simulation of Chemical Processes (Chapter 19 – Economic Evaluation of Projects). Amsterdam, Elsevier Science Publ., 2014, pp. 717-755.

##submission.downloads##

Опубліковано

2017-10-31

Номер

Розділ

Управління проектами