Модель єдиного інформаційного простору процесів функціонування технічних систем
Ключові слова:
технічна система, технічне обслуговування та ремонт, проект, проектно-орієнтоване управління, єдиний інформаційний простір, інформаційне полеАнотація
Здійснено огляд стану проблеми обслуговування технічних систем на основі ряду сучасних концепцій CMMS, EAM, ACP, MRO та ін. Запропоновано проектно-орієнтований підхід в управлінні процесами функціонування технічної системи, де основною складовою є взаємопов'язана система проектів ремонту в єдиному інформаційному просторі. Визначено складові інформаційної моделі обміну інформації процесів функціонування технічної системи.Посилання
Березовский, С. В. Система управления ремонтно-техническим обслуживанием [Текст] / С. В. Березовский, А. В. Зубенко, В. О. Крицков // Корпоративные системы. – 2002. – № 5. – С.48–50.
Шахов, А. В. Управление проектом функционирования ремонтопригодных технических систем [Текст] : монография / А. В. Шахов, В. И. Чимшир. – О. : Феникс, 2007. – 180 с.
Шехватов, Д. А. Эволюция систем управления техобслуживанием и ремонтами [Текст] / Д. А. Шехватов // Оборудование (приложение к журналу "Эксперт"). – 2004. – № 2. – С. 21–25.
Якименко, А. В. Ремонт без проблем. Автоматизированные системы технического обслуживания и ремонтов [Текст] / А. В. Якименко // ММ Деньги и Технологии. – 2004. – № 4. – С. 58–62.
##submission.downloads##
Опубліковано
2014-04-25
Номер
Розділ
Управління проектами