Модель єдиного інформаційного простору процесів функціонування технічних систем

Автор(и)

Ключові слова:

технічна система, технічне обслуговування та ремонт, проект, проектно-орієнтоване управління, єдиний інформаційний простір, інформаційне поле

Анотація

Здійснено огляд стану проблеми обслуговування технічних систем на основі ряду сучасних концепцій CMMS, EAM, ACP, MRO та ін. Запропоновано проектно-орієнтований підхід в управлінні процесами функціонування технічної системи, де основною складовою є взаємопов'язана система проектів ремонту в єдиному інформаційному просторі. Визначено складові інформаційної моделі обміну інформації процесів функціонування технічної системи.

Біографія автора

Valentyn I. Chymshyr, Одеська національна морська академії, м. Одеса

Чимшир Валентин Іванович,
канд. техн. наук, доцент 

Посилання

Березовский, С. В. Система управления ремонтно-техническим обслуживанием [Текст] / С. В. Березовский, А. В. Зубенко, В. О. Крицков // Корпоративные системы. – 2002. – № 5. – С.48–50.

Шахов, А. В. Управление проектом функционирования ремонтопригодных технических систем [Текст] : монография / А. В. Шахов, В. И. Чимшир. – О. : Феникс, 2007. – 180 с.

Шехватов, Д. А. Эволюция систем управления техобслуживанием и ремонтами [Текст] / Д. А. Шехватов // Оборудование (приложение к журналу "Эксперт"). – 2004. – № 2. – С. 21–25.

Якименко, А. В. Ремонт без проблем. Автоматизированные системы технического обслуживания и ремонтов [Текст] / А. В. Якименко // ММ Деньги и Технологии. – 2004. – № 4. – С. 58–62.

##submission.downloads##

Опубліковано

2014-04-25

Номер

Розділ

Управління проектами